içime...
sana dönmek ,dokunmak istiyorum ama ellerim titriyor
gitmiyor işte
yokluğunun boşlukları sızlıyor,
sonra ince bir yağmur yağıyor
birden bir fırtınaya kapılıyoruz deniz hırçın boğuyor bizi
su çok soğuk ,
ama sen daha soğuksun,
bir ölü gibi...
ağır geliyor,
hiç yaşanmamış gibi ayrı yollarda başka insanlarla senli yollarda yürümek
sen bilmiyorsun
dağıldı her bir zerrem, yokluğunla elendik
tavaf etti varlığım dokunduğun her yere
dokundukça daha derinlere
çoğalan yalnızlığımla
azalmayan sevgimle
bir kez daha dokundum...
"ağır geliyor,
YanıtlaSilhiç yaşanmamış gibi ayrı yollarda
başka insanlarla senli yollarda yürümek
sen bilmiyorsun"
kaç defa okudum bu dizeleri bilmiyorum. okuduğum andan itibaren yankısı bende, tadı bende, acısı bende kaldı.
teşekkürler.
utandrdın beni :) ya daha ii olsun diye uğrasıyrm işte cırpınıyrm yazı konusunda bu yorumun benı motive edecek cok saol
YanıtlaSilBu yürek çok derin..
YanıtlaSilİçimdeki yürekse hayran kaldı bu yüreğin kalemine..
Mutlu kalman dileğiyle..
Sevgiler..
kaleme yürek değmeden olmuyor dediğin gibi
YanıtlaSilteşekkrler
sevgiler :)