2010-01-06

Ad/SıZ




içime...
sana dönmek ,dokunmak istiyorum ama ellerim titriyor
gitmiyor işte
yokluğunun boşlukları sızlıyor,
sonra ince bir yağmur yağıyor
birden bir fırtınaya kapılıyoruz deniz hırçın boğuyor bizi
su çok soğuk ,
ama sen daha soğuksun,
bir ölü gibi...
ağır geliyor,
hiç yaşanmamış gibi ayrı yollarda başka insanlarla senli yollarda yürümek
sen bilmiyorsun
dağıldı her bir zerrem, yokluğunla elendik
tavaf etti varlığım dokunduğun her yere
dokundukça daha derinlere
çoğalan yalnızlığımla
azalmayan sevgimle
bir kez daha dokundum...

4 yorum:

  1. "ağır geliyor,
    hiç yaşanmamış gibi ayrı yollarda
    başka insanlarla senli yollarda yürümek
    sen bilmiyorsun"
    kaç defa okudum bu dizeleri bilmiyorum. okuduğum andan itibaren yankısı bende, tadı bende, acısı bende kaldı.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. utandrdın beni :) ya daha ii olsun diye uğrasıyrm işte cırpınıyrm yazı konusunda bu yorumun benı motive edecek cok saol

    YanıtlaSil
  3. Bu yürek çok derin..
    İçimdeki yürekse hayran kaldı bu yüreğin kalemine..
    Mutlu kalman dileğiyle..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. kaleme yürek değmeden olmuyor dediğin gibi
    teşekkrler
    sevgiler :)

    YanıtlaSil